Az Adatvezérelt napon jártak a METU hallgatói
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Adatvezérelt napot szervezett január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából. A szakmai rendezvényen több marketing mesterszakos hallgatóink is részt vett, Dr. Lukács Ritával, a METU főiskolai docensével együtt.
Az előadók elsősorban arra hívták fel a figyelmet, hogy bár nő a cégek által gyűjtött adat mennyisége, nem mindegy, hogy milyen minőségű adatokkal rendelkezünk és hogyan tudjuk azokat a marketingkampányok támogatására felhasználni. A jelen és a közeljövő egyik legizgalmasabb trendje a mesterséges intelligencia, ami például a pénzügyi tervezésben és a marketingtartalmak tervezésében is egyre jelentősebb szerephez fog jutni.
Kutatási adatok szerint a felhasználók egyre tudatosabban bánnak saját adataikkal, a cégektől pedig azt várják, hogy adataikért cserébe személyre szabott ajánlatokhoz és szolgáltatásokhoz jussanak.
Hírek
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
Kopátsy Sándor: KOPP! - pályázat díjazottak
…
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt …
Kiemelkedő eredmények az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar TDK kari fordulóján
Nagy Lajos király úti kampuszunkon idén is nagy sikert &eac …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …
Online fenntarthatósági kurzus indult a METU-n 2024 tavaszán
A Magyar Egyetemek Fenntarthatósági Platform (MEFP) keretéb …
Jelölj minket 1. helyen 2024.07.10-ig!
…