Ügyintézek

Újra elérhető a NEPTUN! A vizsgajelentkezés május 22-én 13 órakor indul.

METU-s tanulmányaid alatt a Hallgatói Információs Központ (HIK) segít az ügyeid intézésében. Ismerd meg őket jobban!

Az Elektronikus tanulmányi rendszerek működéséről ITT találsz részletes útmutatót.

HIK elérhetősége és nyitvatartása

  • Írásban itt tudsz kérdezni: http://www.metropolitan.hu/hallgatoi-kerdes-urlap
    Az űrlapon kötelező megadnod
    • a neved
    • EHA kódod - kérjük, fokozottan figyelj az EHA kód pontos megadására!
    • azt a szakot, amire a kérdésed/kérésed vonatkozik
    • azt az e-mail címet, amire a válaszunkat várod
    • a kérdés témáját és szövegét

Nagy Lajos király útján lévő Hallgatói Információs Központ: 
1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9., Főépület F100-es iroda (angol nyelven az F109-es iroda)

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő-kedd: 10:00 - 15:00
  • Szerda-csütörtök: 13:00 - 15:00
  • Péntek: 10:00 - 15:00
  • Szombat: 8:00 - 13:00

Rózsa utcai Hallgatói Információs Pont: 
1077 Budapest, Rózsa u. 4-6. A001-es iroda

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő-kedd: 10:00 - 15:00
  • Szerda-csütörtök: 13:00 - 15:00
  • Péntek: 10:00 - 15:00

A vizsgajelentkezés első napjaiban a HIK kibővített nyitva tartással igyekszik segíteni a hallgatóknak. Átmeneti változások a személyes ügyfélfogadásban:

  • Május 21., hétfő: munkaszüneti nap
  • Május 22., kedd: 10:00-15:00
  • Május 23., szerda: 10:00-15:00
  • Május 24., csütörtök: 10:00-15:00
  • Május 25., péntek: 10:00-15:00
  • Május 26., szombat: 08:00-13:00

Telefonon keresztül - nyitvatartási időn kívüli egyeztetéshez: 06-1-273-2467

  • Hétfő-kedd: 08:00 - 17:00
  • Szerda-csütörtök: 13:00 - 17:00
  • Péntek: 08:00 - 17:00

A vizsgajelentkezés első napjaiban a HIK kibővített nyitva tartással igyekszik segíteni a hallgatóknak. Átmeneti változások a telefonos ügyfélfogadásban:

  • Május 21., hétfő: munkaszüneti nap
  • Május 22., kedd: 08:00-17:00
  • Május 23., szerda: 08:00-17:00
  • Május 24., csütörtök: 08:00-17:00
  • Május 25., péntek: 08:00-17:00

Hódmezővásárhelyi Hallgatói Információs Pont: 
6800 Hódmezővásárhely, Városház u. 1. 002/A iroda

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő-péntek: 10:00-15:00
  • Szombat-vasárnap: ZÁRVA

Mi a HIK?

A Hallgatói Információs Központ a hét minden munkanapján rendelkezésedre áll, nyitva tartási időben. Ha kérdésed személyes ügyintézést igényel, a Webbooking rendszeren keresztül tudsz előzetesen időpontot foglalni. 

Elsősorban tanulmányi információkkal kapcsolatban fordulhatsz az Irodához, de ha tanulmányaid bármely területén elakadsz, akkor is segítséget nyújtunk a megoldáshoz. 

Mivel keresheted meg az irodát?

1. Információszerzés céljából 

  • tanulmányaiddal kapcsolatos kérdés esetén 
  • Neptunnal (annak funkciójával, kérelmekkel) kapcsolatosan 
  • beiratkozással, tárgyfelvétellel, vizsgaidőszakban felmerülő kérdésekkel kapcsolatban 
  • szakdolgozattal, záróvizsgával kapcsolatosan 
  • szabályzatokkal kapcsolatos kérdésekben 

2. Igazolás kérése 

  • hallgatói jogviszony igazolás
  •  e-index, törzslap kiadása 
  • egyéb, tanulmányi ügyeket érintő igazolások 

3. Diákigazolvány ügyintézése 

  • új diákigazolvány igénylése 
  • a diákigazolvány megérkezéséig jogviszonyhoz kapcsolódó kedvezményekre jogosító igazolás igénylése 
  • féléves érvényesítő matricák átvétele 

4. Diákhitel ügyintézése 

  • elektronikus Diákhitel szerződés megkötése 
  • engedményezési adatlapok leadása 


Banki információk

Az egyetemen Térítési és Juttatási Szabályzatában meghatározottak szerint, hallgatóink költségtérítési díjukat és az egyéb térítési díjakat banki átutalással vagy banki készpénzes befizetéssel rendezhetik a következő bankszámlaszámra: 

Budapesti Metropolitan Egyetem számlaszám
FHB 18203332-06007572-40010093 

IBAN szám: HU28182033320600757240010093
BIC (SWIFT) kód: FHKBHUHB