Budapesti Metropolitan Egyetem x SPAR Magyarország együttműködés
METU x SPAR együttműködés
Az ide 2022/23 tanév tavaszi félévében a Budapesti Mteropolitan Egyetem gazdálkodás és menedzsment, illetve kereskedelem és marketing szakos hallgatóink Kisvállalati marketing kurzus keretében együttműködtek a SPAR Magyarországgal, pontosabban a Beszállítói Akadémiával. A félévben a SPAR két népszerű beszállító-fejlesztési programjában résztvevő kisvállalkozók valós marketing problémáin dolgozhattak az egyetem diákjai. A közös munka nagy siker lett.
„A METU gyakorlatorientált képzései során a szakmai kihívásokra készítjük fel a hallgatóinkat, ezért a képzési idő során gyakran dolgoznak különböző fiktív vagy valós, vállalatok által biztosított projektfeladatokon” - meséli Dr. Lukács Rita, a Budapesti Metropolitan Egyetem Marketing Intézetének vezetője. Hozzátette: „Az ő segítségükkel a félév során azt gyakorolhatták a kurzus résztvevői, hogy milyen egy valós marketingprobléma megoldásán dolgozni. Ebben az esetben ráadásul a felelősségük is jóval nagyobb volt, mint egy fiktív esettanulmány vonatkozásában, hiszen 16 valós kkv marketingstratégiáját dolgozták ki a tantárgy keretei között a METU-s hallgatók." Hungaricool és Régiók Kincsei programjaiban résztvevő beszállítóinak adtak marketing tanácsadást. „A programjainkban résztvevő beszállító partnereink többségében azonos helyzetben vannak: olyan nagyszabású üzleti döntés előtt állnak, ami kihathat a cég és a márka jövőjére, tehát a szakmai tanács mindenképpen jól jön nekik” - mondta Tollas Attila, a SPAR Magyarország regionális beszerzési csoportvezetője, aki az egyetemi előadásokon marketing szakos, nappalis és levelezős diákokkal dolgozott együtt
SPAR Magyarország az együttműködés során egy-egy győztes csapatot is hirdetett, akik meghívást kaptak a SPAR I Love Hazai podcast műsorába. Nappali tagozatos hallgatóink közül a Virágbéke Méz Manufaktúra Kft.-nek ítélték az első helyet, míg a levelező tagozatos hallgatók közül a Funky Forest győzedelmeskedett.
Funky Forest csapat
„A Hungaricool termékverseny egyik nyerteseként nagy öröm volt számunkra ez az újszerű együttműködés, szívesen adtunk át szakmai információkat a diákoknak és hálásan fogadtuk értékes meglátásaikat, javaslataikat” - tette hozzá a Funky Forest marketingvezetője, Sarkadi Katalin.
2023. 06. 14.Hírek
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
Kopátsy Sándor: KOPP! - pályázat díjazottak
…
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt …
Kiemelkedő eredmények az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar TDK kari fordulóján
Nagy Lajos király úti kampuszunkon idén is nagy sikert &eac …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …
Online fenntarthatósági kurzus indult a METU-n 2024 tavaszán
A Magyar Egyetemek Fenntarthatósági Platform (MEFP) keretéb …
Jelölj minket 1. helyen 2024.07.10-ig!
…