Vállalatok között lett az év szervezetfejlesztője a METU
A myBRAND koncepciójával egyetemünk elnyerte a rangos Kagyló Díj szervezetfejlesztési verseny fődíját, az Igazgyöngy Díjat.
A Kagyló Díjat 2018-ban alapította meg egy szakmai zsűri, melynek tagjai HR és kommunikációs szakemberek. Ők jelenlegi pozícióikból adódóan is, közelről érintkeznek a HR aktuális kihívásaival és dolgoznak együtt szervezetfejlesztőkkel vagy alkalmaznak saját módszereket szervezetükön belül. Céljuk, hogy a fejlesztési munkát és elért eredményeket láthatóvá tegyék a szervezetek számára is, összegyűjtsék és díjazzák a szakma kiemelkedő teljesítményeit, és egyfajta találkozási pontot hozzanak létre a szakma közösségének.
Nagy büszkeségünkre az idei Kagyló Díj fődíját, az Igazgyöngy Díjat a METU nyerte el a 'myBRAND, közösen a jövő generációjáért' című projektjével. A projekt célja egy új employer branding kampány kialakítása volt a hallgatók és az oktatók számára. A kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában pályázható Kagyló Díj fődíját a METU okkal érdemelte ki a piaci HR szakemberekből álló zsűri döntése alapján. Az eredetileg csak oktatásfejlesztési koncepciónak induló, ám időközben magát szervezetfejlesztési programmá kinövő myBRAND koncepció egyik fő eredményeként ugyanis az NPS-ben (Net Promoter Score) mért hallgatói elégedettség jelentősen (magyar +47; nemzetközi +31) emelkedett az intézmény falai között másfél év alatt.
Ez többek között a myBRAND azon sarokpontjainak köszönhető, amelyek a tanítás helyett a tanulásra, a lexikális tudásátadás helyett a kompetenciafejlesztésre, és a tanár helyett a diákra, a diákok közösségére helyezik át a hangsúlyt. A félreértések elkerülése érdekében ez nem a szakmai tudás háttérbe kerülését jelenti, sőt! Inkább arról van szó, hogy a tudás elsajátítását igyekszik az egyetem minél hatékonyabban és minél több személyes tapasztalás, egyéni élmény mentén támogatni. Például nem is feltételeznénk, hogy mekkora elköteleződést és motivációt generál, amikor egyetemisták oktatójukkal közösen határozzák meg a félév elején az adott kurzus együttműködési kereteit, szabályait.
Az ilyen és ehhez hasonló részelemek mellett a myBRAND fő célkitűzéseit szolgálják a diákoknak szóló egyetemi tréningek (összesen 34-féle!) és különféle aktivitást igénylő szakmai események (például coaching programok), továbbá az oktatóknak szóló képzések, workshopok és mentoring alkalmak is. Mint ahogyan az is, hogy a myBRAND program megvalósítása bizonyos értelemben véve ékszerűen történt, hiszen a koncepcióra leginkább nyitott HR képzési programok átalakítása (emberi erőforrások BSc, emberi erőforrás tanácsadó MA) pilot projektként szolgált.
Hírek
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
Kopátsy Sándor: KOPP! - pályázat díjazottak
…
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt
METU Craft and Design / The future generation kiállítás nyílt …
Kiemelkedő eredmények az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar TDK kari fordulóján
Nagy Lajos király úti kampuszunkon idén is nagy sikert &eac …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …
Online fenntarthatósági kurzus indult a METU-n 2024 tavaszán
A Magyar Egyetemek Fenntarthatósági Platform (MEFP) keretéb …
Jelölj minket 1. helyen 2024.07.10-ig!
…